=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

24 December 2012

=Jackie Chan is Back!=

Hari sabtu yang lepas aku pergi Mid Valley..disebabkan aku pergi Mid Valley, aku berjaya mendapatkan Durian Crepe..yeayyyy! akhirnya..setelah sekian lama..haha!
sedap dap dap.. =p

then ,pergi beli tiket wayang..nasib baik beratur tak panjang berjela jela..
sementara nak tunggu wayang tu, pergi la makan dulu..mau kebulur dalam wayang tu kalau tak makan..decide nak makan Crazy Potato..
yang nie amek set combo..ada air, ada kentang dan spaghetti..aku memang giler kentang..tak kisahlah kentang masakan apa pun..memang ngam la kedai nie nama dia Crazy Potato kan..haha!
Jack Chan is back! aku tengok cerita CZ 12 nie..majoriti dalam wayang adalah Chinese.. boleh dikira berapa je orang melayu dalam wayang tu..okey..cerita nie bagi aku memang best la..ada part kelakar, ada part sedih..yang best haruslah part fighting tu..ada jugak la part yang bosan tapi memang tak rugi tengok cerita nie..tak pergi pergi la tengok..hihi..




 Sila LIKE kalau suka..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih diatas komen anda...