=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

11 December 2012

=Tahniah!=

sedar tak sedar dah masuk bulan 12..boleh dikira lagi beberapa hari je nak masuk tahun 2013..wahhhh..kejapnya rasa..dah lagi beberapa hari jugak la umur aku akan meningkat...takpe..ada apa dengan angka..hahaha!

ohh yaa..rasanya tak terlambat untuk aku ucapkan tahniah pada kawan SERUMAH, Fieza Ismail yang selamat menjadi tunangan kepada Sharadan..ecehh..sharadan tau...haha! lepas nie kalau keluar, kau dah tak boleh nak nakal nakal dah ye..ngee...
cincin tunang dan merisik
aku plak yang teruja bila dorang nie dah bertunang..hihi..nampak tak aku over?? haha!

sorang kawan SERUMAH dah bertunang..lepas nie turn siapa plak ye..ehem!





 Sila LIKE kalau suka..

3 comments:

Nurmujahidah Ismail said...

moga yang seterusnya adalah awak,, hehe

sueMUNCET said...

@Nurmujahidah Ismail : hamboi...hahaha!

Anonymous said...

cantik!!!