=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

27 December 2012

=Kemanisan 2012=

Dalam sedar tak sedar, lagi beberapa hari dah nak masuk tahun 2013..rasa macam cepat je masa berlalu..tahun 2012 terlalu banyak kot kenangan yang susah jugak la aku nak lupakan...apa yang menariknya tahun 2012 ialah : 

1) 5 Januari 2012 My Birthday!

Ucapan dari member member yang rata ratanya mendoakan supaya aku mendapat jodoh...hahaha! ucapan dari mereka yang buat aku terharu.. =') 
Birthday present dari my sister dan my mom..

2) Berjaya menamatkan study!
hehehe...3tahun stress study dan akhirnya berjaya menamatkan study dengan seronoknya..yeayy!

3) Bercuti di Langkawi!
tempat yang paling best aku rasa..tempat yang aku memang nak pergi lagi lagi dan lagi..kalau honeymoon, insyallah akan kesini..ecehh..haha!

4) Blog SueMUNCET direview oleh Majalah Remaja (1 Mei 2012)
tak sangka blog aku yg biasa biasa direview oleh Majalah Remaja..

5) Blog SueMUNCET direview oleh Majalah InTrend (September)
nie pun aku tak sangka jugak..yela..blog biasa biasa tapi ada jugak yang sudi nak review..thanks!

6) First time dapat cash out duit Nuffnang!
fuhhhh..finally..dapat cashout..ingat senang ke nak kumpul..haha! tapi tak merasa pun sebab semua disalurkan dekat MARA..sedih!

7) 3 Tahun bergelar Single! ehh..hahaha!
ini hanyalah iklan..hikhik..

8) Dapat pergi Anugerah Blokbuster Live..
dapat tiket free dari Boboi MaharajaLawak!

9) Officially graduate from Kolej Poly-Tech MARA!
yeayyy! dapat konvo..dapat naik pentas..dapat pakai baju konvo..dapat diploma!

10) Dapat pergi Anugerah Industri Muzik tahun nie..
dapat tiket free dari Budiey.com..


tu je la serba sedikit kenangan ditahun 2013..hopefully, tahun 2013 adalah tahun yang lebih baik dari tahun 2012..aminnnnnnnnn...

 

 Sila LIKE kalau suka..

2 comments:

Terima kasih diatas komen anda...