=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

17 January 2013

=Tumbesaran badan yang melampau=

kesibukkan melanda menyebabkan aku tak berkesempatan nak update blog..now, curi sedikit masa untuk update blog..actually, aku baru habis event office yang melibatkan Perdana Menteri kita nie..tapi aku bukan nak story pasal tu pun..aku nak story pasal faktor kegemukkan diri yang melanda!!!
arghhhhh..stress aku bila fikir pasal badan yang semakin gemuk gemuk dan gemuk! bila cerita pasal berat badan nie mula la aku stress tahap kuasa lapan..haha! bila aku cakap "aku dah gemuk!", orang lain mesti akan cakap "eh..takde la..sama je aku tengok"..sangat menjaga hati aku kan..kadang kadang orang tengok kita memang la orang akan cakap badan kita tak nampak gemuk tapi tu diri kita..mesti la kita je yang tahu sama ada kita dah gemuk ataupun tidak..

macam tu la yang aku rasa sekarang..aku rasa badan aku dah berat..dah makin gemuk..plus tahap kerisauan yang semakin tinggi bila berat badan naik mencanak canak..memang aku kena diet..aku memang set dekat kepala otak nie yang  aku kena diet..yes! diet...

tapi....












































hampeh! cakap je nak diet tapi makan tak henti henti..diet apa kebendanya tah..nafsu makan memang melampau lampau..arghhhhhh...stress! *buka peti ais dan makan kek*
kbai..



 Sila LIKE kalau suka..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih diatas komen anda...