=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

24 May 2013

=FF6=

Finally, dapat jugak tengok Fast & Furious 6.. cehhh..macam dah keluar wayang lama plak kan..sedangkan baru je semalam cerita tu keluar..haha! Aku tengok midnight..dapat tiket pukul12.30 am..tu  pun Nad yang pergi beli tiket dulu..
sumber encik google..

first time kot jejak kaki dekat SetiaWalk Puchong..hello.. Puchong pun ada SetiaWalk okey.. dekat SetiaWalk nie TGV.. aku rasa tengok wayang dekat SetiaWalk nie okey laa..tempat nak tunggu tu memang best..banyak seat..so, takde la korang penat nak berdiri sementara tengah tunggu nak masuk wayang tu kan..

macam biasalah, sementara nak tunggu number menyala, we all snap snap dulu..hikhik..
nie kawan sekolah menengah aku..sekelas..
sejak kebelakangan nie, memang kiteorang selalu keluar bertiga..kalau lepak dengan dorang nie memang buat kepala tingtong je..haha!
Apa yang aku boleh cakap, cerita nie memang tak menghampakan..siapa siapa yang follow cerita nie dari awal memang tahu la bertapa hebat tak hebat plak kan..

tapi yang tak bestnya bila dua orang dari geng dorang nie mati..siapa yang mati?? korang kena tengok sendiri la..kalau aku cerita macam tak best plak kan..hahaha! 



 
 Sila LIKE kalau suka..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih diatas komen anda...