=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

23 May 2013

=Jom kutuk..Dah memang tak cantik=

"Sue..lain la kau kalau dalam gambar.."


ini memang sering terjadi pada diri aku bila orang akan cakap muka aku dalam gambar lain dan bila jumpa face to face nampak lain..


"elehh..sue tu dalam gambar je cantik..face to face mana cantik..takde la putih mana..dalam gambar putih je aku tengok.."


wa cantik ke..wa tak cantik ke..wa hitam ke..wa putih ke..wa kurus ke..wa gemuk ke..wa ada susahkan hidup lu ke der..?? eh..asal tiba tiba bahasa aku bertukar nie..huhu..aku tahu ada dikalangan member member aku yang cakap aku macam tu..depan aku pijak semut pun belum tentu mati..ehh..peribahasa nie macam tak logik je kan..hahaha! 

nie BFF aku masa zaman study..sila perhatikan kulit kami..
haruslah aku yang paling gelap..haha!
nie kawan masa sekolah menengah..tengok perbezaan antara kulit aku dan mereka..
Saya rabun dan saya tak okey..kekadang tu aku malas nak pakai lens..

nak cakap aku macam macam..apa ada hal..aku tak kisah pun..aku mengaku...aku takde la seputih yang korang fikir..nak kata mix jauh sekali..dan aku pun tak kisah letak gambar aku yang kurang cantik nie..lagi pun aku taknak la orang cakap aku nie asyik nak menepek gambar yang cantik je kat blog kan..dan aku taknak la nanti kalau ada yang terserempak dengan aku cakap aku dalam gambar cantik nak mampus tapi jumpa face to face takde la cantik mana..gelap je..hahaha!

tapi tak kisah la cantik ke tak..kita takde hak nak menilai orang..aku bersyukur je dengan diri aku..tak penting pun apa orang nak kata..yang penting aku tahu siapa aku..

P/S : cantik ke tak cantik ke tu anugerah Tuhan.. ;))






 Sila LIKE kalau suka..

No comments: