=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

10 June 2013

=Pavlova=

Mari merasa pavlova di The Apartment, The Curve..nie first time aku nak rasa..actually, aku tak tahu dekat curve, kedai mana yang jual pavlova nie..then, aku tanya la Encik Google, dia inform dekat The Apartment nie ada jual pavlova...so, aku pun terjah laa..
The Apartment nie nama kedai tu okey..
First thing, aku agak tersuka plak dengan box yang dia bagi nie..sebab nampak comel gitu..dalam box nie ada 3 pavlova..

macam nie la rupa pavlova dekat The Apartment nie..bagi aku, rasa dia biasa biasa je..takde la sedap mana pun...jujur nie aku cakap..maybe tak boleh nak masuk dengancitarasa aku la kot..tapi tak tahu la kalau orang lain rasa sedap plak kan..










tapi pavlova dekat Serai jugak yang best!

Sekarang nie tengah cari Tiramisu yang tersedap dialam semesta..Nanti nak tanya Encik Google la..hikhik..




 Sila LIKE kalau suka..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih diatas komen anda...