=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

28 August 2013

=Curang?? Dah memang sifat semulajadikan??=

entry aku kali nie aku tujukan untuk lelaki lelaki yang sangat suka dengan sifat curang..dah terang terang kau tu dah ada perempuan lain, then kau nak cover lagi buat apa?? kenapa perlu curang?? 

Kenapa lelaki curang??

1) Dia tak suka commitment..kalau kau dah tahu kau tak suka dengan commitment, takpayah la dok bercinta!

2) Dia bosan..yela..couple bertahun tahun kan bosan..disebabkan dah bosan,dia pun cari la perempuan lain..

3) Haa nie..terjumpa kekasih lama..kononnya teringat la kisah kau dan aku suatu ketika dahulu..cehh..geli!

4) Girlfriend terlalu cemburu..bila dah terlalu cemburu,semua benda nak control kan?? so,bila lelaki dah rimas,terjadilah kecurangan disitu..

5) Kononnya nak cari yang terbaik..that why dia dok pasang ramai ramai..bila dah jumpa yang terbaik,dia tinggalkan la semua yang ramai ramai tu..tu pun kalau rasa nak tinggalkan..

6) Maybe saja untuk suka suka..means, tak serious mana pun dalam hubungan tu..just fikir nak enjoy je..sampai bila nak enjoy tah..

7) Maybe sebab penampilan girlfriend dia tak macam mula mula kenal dulu..mula mula kenal girlfriend dia stylo,kurus...then,bila dah couple,maybe girlfriend dia dah tak macam dulu..alaa..cari point nak curang la kan..

yela.. couple bertahun..then, putus seminggu dah couple dengan orang lain.. tak ke macam bodoh?? nampak sangat masa couple tu dia memang dah scandal dengan perempuan tu.. bagi aku la kan, sekali lelaki tu dah pernah curang, tak mustahil dia akan curang lagi lagi dan lagi..katapun sifat semulajadikan.. hewhew..

Ala, kalau perangai tu dah semulajadi playboy,sampai tua bangka pun kau tetap akan playboy...kalau rasa nak berubah, sekarang pun kau boleh berubah..lagi satu umur tu makin meningkat..bawak bawak la berfikiran matang sikit.. Ingat matang la kalau curang curang nie?? haishhh... *psstt..lelaki memang lambat matang eyh??

mesti ada yang baca blog aku nie akan cakap "perempuan pun ada jugak yang curang..jangan nak nampak lelaki je yang curang"..
tu memang aku tak menafikanlah..ada jugak perempuan yang curang..yang dok menggatal..dah tahu orang tu dah ada girlfriend still nak menggedik.. bertepuk sebelah tangan takkan berbunyikan.. tapi aku sebagai perempuan aku cakap la pasal lelaki..sebab aku dah pernah kena..bila dah terkena memang sakit sangat sangat..so,bila dah pernah terkena memang aku akan lebih berhati hati..memang sesuai sangat la lagu Yuna - Lelaki tu untuk orang orang macam nie..

If you know someone is already taken, please respect their relationship..
easy right??

*kalau tang curang curang nie memang aku tersangat la sensetif okey..




 Sila LIKE kalau suka..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih diatas komen anda...