=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

15 August 2013

=Just give me some space=

Alhamdulillah.. doa aku dimakbulkan Tuhan.. Syukur sangat sangat.. semua persoalan selama nie, semua dah terjawab.. kadang kadang apa yang aku rasa memang betul... aku harap sangat lepas nie dah takde benda yang jadi.. banyak hikmah yang aku dapat.. nasib aku tahu lebih awal..

lepas nie memang aku dah taknak ada kena mengena langsung..cukup la apa yang aku dah hadap selama nie.. bercerita la selagi boleh.. biarlah orang nak kata aku macam macam..nak kata perangai aku macam budak baru habis sekolah ke, tak profesional ke, aku hanya mampu doakan yang terbaik dan semoga berbahagia hingga keakhir hayat.. sometimes bercakap tanpa memikirkan perasaan orang lain memang syok.. its okey.. orang tengah bahagia, biarlah.. 

Allah tu dah rancang everything.. cuma kita je yang tak tahu hikmah disebalik apa yang jadi..

Sumpah..rasa macam menyesal sangat sangat tapi aku tak boleh nak buat apa apa..nasi dah jadi bubur.. kalau masa nie boleh patah balik dan aku di beri pilihan, sumpah aku taknak benda nie jadi.. dan kalau aku tahu ending jadi macam nie, memang aku taknak..tapi tu semua kalau..
penyesalan tu memang aku akan rasa seumur hidup aku..

aku akan teruskan hidup macam biasa.. teruskan hidup macam sebelum sebelum nie..


*Sedang pujuk diri untuk memaafkan dia.. Semoga Allah beri aku kekuatan.. 




 Sila LIKE kalau suka..

No comments: