=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

01 August 2013

=Mood raya=

aaaaaaaa... lagi beberapa hari je nak raya tapi kenapa aku macam takde feel nak raya pun.. rasa macam hari hari biasa je.. mood raya tu mcm takde je.. 

Shopping??
Baju raya pun tak amek lagi.. Apatah lagi shopping raya.. Orang lain semua dok sibuk dah shopping raya tapi aku?? satu apa pun tak beli lagi..

Cuti raya??
Seriously, aku tak apply cuti lama pun.. Sehari sebelum raya pun aku kerja.. Raya ke enam tu aku dah start kerja..lagipun apply cuti lelama buat apa kan..bukan nak raya rumah mak mertua pun..ehhh.. hahaha!

Tang shopping tu maybe this week kot baru nak shopping..sengsorang pun sengsorang laa.. bak kata member aku "Sue tu forever alone..".. hahaha! siot jee..kisah plak.. hikhik..
mata sembab tu memang dah tak boleh nak sorok dah..
dah dah..sambung kerja..





 Sila LIKE kalau suka..

4 comments:

  1. Yaya pun tak pergi menyoping lagi..hari ni baru je siap jahit semua baju pelanggan..fuuuh..sampai mood raya down..tapi bila last-last ni baru rasa excited yang teramat sangat nak pergi menyoping sekali beli barang nak sambung belajar nanti.hhuhu..

    ReplyDelete
  2. @cik yaya : wahhhh..pandai menjahit..bestnyaa..hikhik.. tu laaa..sue nak shopping pun takde mood..

    ReplyDelete
  3. mai cuma baru beli baju sepasang utk 1st rayer..yg len lum g...g pn skrg mood rayer xmcm dlu..hee

    ReplyDelete
  4. @Mysara Ab Rahman : haaaaa...sama lah..sue pun rasa benda yang sama...

    ReplyDelete

Terima kasih diatas komen anda...