=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

06 August 2013

=Dugaan Ramadhan & Selamat Hari Raya=

Alhamdulillah...sedar tak sedar insyallah  lagi sehari je nak raya.. rasa macam sekejap je masa berlalu.. ramadhan kali nie aku rasa adalah ramadhan yang penuh dengan dugaan untuk aku.. dugaan yang aku tak pernah langsung terfikir dekat fikiran yang dugaan nie akan terjadi..sedih, kecewa tu semua dah sebati dalam hidup aku..dan tak sangka air mata akan jadi kawan baik aku balik..hahaha! 
Betul la orang cakap.. Allah menguji hambaNya mengikut batas kemampuan diri.. Allah takkan uji lebih dari kudrat masing-masing.. Insyallah, aku akan cuba untuk hadapi semua nie..

Tapi disebalik dugaan yang Tuhan beri pada aku, ada jugak terselit kemanisannya.. Syukur alhamdulillah.. Semoga aku tak alpa dengan apa yang Kau berikan pada aku..

Apa apa pun, aku nak wish Selamat Hari Raya pada semua umat islam dekat atas muka bumi nie.. Maaf zahir dan batin.. dari tangan ke hati.. 

Insyallah, first raya nanti aku akan fly ke Kuching, Sarawak..Hopefully, bila balik Semenanjung, semuanya akan kembali okey.. :)
Orang yang banyak bersabar akan banyak dapat ganjarannya..


Mohon jaga diri dihari raya nie..insyallah kalau umur panjang, kita jumpa lagi..

SELAMAT TINGGAL SEMENANJUNG..
HELLO SARAWAK!

*Cuti dah approve! Last day kerja..and esok cuti! mohon mood shopping sampai..hikhik..


 

 Sila LIKE kalau suka..

2 comments:

  1. InsyaAllah akan ok..Allah berikan dugaan sebab Dia nak bagi kebaikan yg berlipat kali ganda. Betul lah..Dia xkan uji diluar kemampuan kita. cuma keimanan je menguji sama ada kita mampu atau tidak dgn ujian tu..btw selamat hari raya.. :D

    ReplyDelete
  2. @fatin aziz : insyallah... sue yakin ada sebab semua nie terjadi.. thanks yaa... selamat hari raya jugak! :)

    ReplyDelete

Terima kasih diatas komen anda...