=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

13 August 2013

=Raya..Raya..Raya=

SELAMAT HARI RAYA uollsssss.... wahhhh..kemain bergaya memasingkan.. seperti yang reader aku tahu, raya aku tahun nie memang berbeza dari tahun sebelum nie sebab first day raya aku telah terbang ke Sarawak! Raya pertama sampai la raya ke empat aku dekat Sarawak.. hehe..
nak tengok gambar lagi boleh la follow aku dekat INSTAGRAM..
Raya keempat, malam baru aku sampai Semenanjung.. fuhhhh..taknak letih plak kan...esoknya, kena beraya dekat Perak plak.. nasib baik la jalan tak seberapa nak jammed..  the hold day drive tersangat la memenatkan..sampai rumah pun dah malam..
and hari nie, aku dah start kerja!!! masuk ofis tengok atas meja kerja berlambak lambak.. *nangis*.. mood cuti tu still berleluasa lagi dekat diri aku nie..malas betul nak pergi kerja...tapi nak taknak kena la jugak pergi kerja kan..dah tanggungjawab..now, dekat ofis dan aku rasa nak tidur..Zzzzz...




 Sila LIKE kalau suka..

2 comments:

  1. selamat hari raya. ^_^
    jom join contest kat blog yaya
    www.cikyaya.my

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Raya Aidilfitri :) http://suhailimustafamohdyusof.blogspot.com/

    ReplyDelete

Terima kasih diatas komen anda...