=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

13 September 2013

=Bawak boyfriend pergi Perodua=

Rabu yang lepas aku telah membawa boyfriend aku untuk pergi service kereta kali pertama.. first time aku pergi Pusat Service Perodua Bandar Bukit Puchong.. actually, total KM aku tu dah lebih 1000km.. dalam 2000km ++.. biasalah..takde masa nak pergi..haha! 

Before tu kena la buat appointment dulu.. aku punya appointment pukul 9 pagi tapi aku lambat sikit around 9.20 pagi baru sampai sana.. tengah parking je staff perodua nie call aku..maybe ingat aku tak datang kot..hehehe.. 
Sampai sana, bagi buku service tu.. then , dia akan panggil no plat kereta.. dah settle confirmation semua, dia akan pergi check kereta.. 
bila dah check kereta, dia akan bagi slip macam dekat atas nie.. dalam slip tu ada mention nama owner kereta dan nama siapa yang hantar kereta pergi service..ada jugak mention pukul berapa start service dan habis service pukul berapa.. tapi slip tu aku lipat dua..so, tak nampak la time tu..
the best part is siap ada sediakan breakfast okey.. plus ada wifi.. ada tv.. tempat menunggu pun selesa..dan jugak staff yang sangat friendly.. 
nasi lemak + coffee or tea..

total service RM36.70.. around 11 pagi macam tu baru settle service kereta..


 Sila LIKE kalau suka..

1 comment:

  1. Awaaaaak, Thanks bagi kad rayaaaaa ;) ni kitaa adaa buad reviewwww

    http://applehijaulife.blogspot.com/2013/09/review-card-raya-d.html

    ReplyDelete

Terima kasih diatas komen anda...