=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

27 September 2013

=Seorang lagi nak bertunang=

Seorang lagi kawan aku nak bertunang!!! (pengsan 10 saat..okey..over..) Alhamdulillah.. seorang lagi kawan Serumah nak bertunang minggu depan.. tetiba je whatsapp dekat group cakap nak bertunang.. tertanjat gegurl tau.. hihi..Tapi yang tak bestnya aku tak dapat nak datang pun..


dulu Fieza bertunang, aku tak dapat datang.. 
Gee plak bertunang pun aku tak dapat datang.. 

nie Kiela nak bertunang aku tak dapat datang jugak.. Aku tak dapat datang bersebab.. kalau dorang kahwin aku tak datang, itu memang patut kena maki la kan.... hewhew.. happy giler bila tengok bebudak serumah nak ke next step.. lepas nie maybe Niniey kot.. hahaha! 

nanti aku nak bertunang mesti dorang pun tak datangkan?? ehhh.. hahaha! bak kata dorang nie "Sue nanti takde nak bertunang.. terus kahwin je..tahu tahu je dapat kad jemputan.." hamboiii... haha! tapi takpe.. aku selalu doakan kawan kawan aku bahagia.. hopefully, jodoh dorang panjang dan kekal sampai ke Jannah.. aminnnn.. *senyum*

Turn aku?? hahaha! sabar ye kalian kalian semua.. benda tak confirm tak boleh nak heboh heboh.. tak gitu..hahaha!

Thank you God for restoring my happiness.. ehem! 


 
 Sila LIKE kalau suka..

1 comment:

Terima kasih diatas komen anda...