=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

05 September 2013

=Terima kasih untuk semuanya=

Aku banyak belajar erti kehidupan..
Aku banyak belajar supaya jangan cepat percaya dengan orang..
Aku banyak belajar supaya jangan cepat sayang dekat orang..
Aku banyak belajar supaya jangan cepat jatuh cinta dengan orang..
Aku banyak belajar supaya jangan cepat bagi hati dekat orang..
Semua tu dah aku praktikkan sekarang nie.. *senyum*

Aku dah boleh hidup berdikari tanpa menyusahkan orang lain..
Aku dah boleh berdiri dikaki sendiri..
Aku dah boleh lalui hari hari sukar aku..
Aku dah boleh lalui ujian yang Tuhan beri pada aku dengan kuat dan sabar..
Yang penting, aku mula mengenali diri aku dan mula mendekatkan diri dengan Tuhan..

Please jangan muncul dalam hidup aku lagi..
Kenangan tetap akan jadi kenangan sampai bila bila..

Seperti yang kau nak,
Jujur dari hati aku, aku dah maafkan kau.. Dengan seikhlas hati, aku dah maafkan kau..

Aku takkan menyalahkan kau atas apa yang terjadi.. tapi aku akan salahkan diri sendiri sebab buta hati, buta mata tak nampak semua tu..After a few years, baru semua tu terjawab..Aku tak berdendam dengan kau dan aku tak reti nak balas dendam dekat kau.. Don't worry, aku akan sentiasa doakan kebahagiaan kau.. :')







 Sila LIKE kalau suka..

4 comments:

  1. hidup di atas muka bumi tak pernah lepas dari dugaan Allah..sebelum kecapi kebahagiaan kita diuji dulu dgn bermacam cara. InsyaAllah ada kebahagiaan akan dtg nanti.. :)

    ReplyDelete
  2. @fatin aziz : kan.. kita memang akan sentiasa diuji oleh Allah.. sama ada kita kuat ataupun tak untuk hadap.. insyallah.. thanks awak.. :)

    ReplyDelete
  3. @ Muhammad Faiz Mohamed Saaid : insyallah.. :)

    ReplyDelete

Terima kasih diatas komen anda...