=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

10 October 2013

=Review : KLGangster 2=

Macam yang semua orang dah tahu yang cerita KLGangster 2nie dah terbocor awal sebelum ditayangkan tapi aku tak tengok yang haram haram nie okey.. kalau gentle pergi tengok dekat wayang la.. hihi.. Semalam aku berkesempatan nak pergi tengok cerita KLGangster 2 dekat wayang.. Siap booked tiket.. tiket pukul 9.20 pm...

Nie review aku tentang cerita KLGangster 2 nie..

--> Aku sememangnya tak suka dengan kekejaman.. cara bunuh yang ngeri.. siap tutup muka bila ada part bunuh bunuh nie..

--> penuh dengan aksi..fighting.. plus aku takde rasa ada part yang bosan dalam cerita nie.. takde nak toleh kiri kanan.. memang fokus habis la..

--> paling aku suka adalah scene Malek dengan Jai bergabung nak fight dengan Tailong.. nampak kekuatan adik beradik dekat situ...

--> watak Rosyam Nor sebagai Tailong je dah tolak tepi pelakon lain.. Rosyam Nor kalau berlakon watak macam nie memang menjadi je.. memang hebat.. salute!  aku rasa watak utama dalam cerita KLGangster 2 kali nie adalah Taikong dan bukan Malek..

--> watak Zizan Razak sebagai Abang Long Fadil memang kelakar kot.. bila masuk ke scene dia nie, satu panggung gelak..haha!

--> cara percakapan yang laju..kekadang tu aku pun tak faham jugak dialog dorang nie.. tapi dialog Soffi Jikan yang paling melekat dihati.. haha!

--> segala persoalan dalam KLGangster 1 semua dah terjawab dekat dalam KLGangster 2 nie..

Seperti KLGangster 1 yang aku tengok 3x dekat wayang, kali nie untuk KLGangster 2, aku tak rasa membazir langsung beli tiket cerita nie.. plus ada pengajaran yang kita boleh ambil dalam cerita nie.. Apa yang aku nampak, sifat kekeluargaan tu..

hopefully, ada KLGangster 3.. nak Shaheizy Sam dengan Faizal Hussein berlakon..hihi...

Well done Syamsul Yusof and team.. Overall, aku bagi 5/5 bintang..ecehh.. haha!


*harus tengok cerita KLGangster nie dekat wayang lagi...



 Sila LIKE kalau suka..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih diatas komen anda...