=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

28 October 2013

=Selamat Pengantin Baru kawan Serumah=

25/10/2013 - Alhamdulillah.. dengan sekali lafaz je mereka sah menjadi suami isteri.. yeayyyyy! haha! over plak sue nie.. rasa macam tak percaya je dorang dah kawen.. hihi.. 

26/10/2013 - Aku telah mengagahkan diri drive pergi Bentong nak pergi wedding dorang nie..BFF's la katakan..hihi..
merah makngah.. kemain aku.. selalu sangat terikut tema wedding nie..

gerak dua kereta..budak Serumah yang datang aku dan Gee.. Niniey dan Kiela tak dapat datang atas sebab sebab tertentu.. Gee dengan Tunang dia dan aku jangan ditanya dengan siapa..huhu.. Gerak dalam pukul 9.45 pagi dan sampai Bentong around 11 pagi.. haaaa.. laju tak laju la plak kan.. sampai mak aku pun terkejut sampai kemain awal..

masa sampai sana, Fieza tengah mekap.. so, we all pergi dok sign dekat board nie..

Ye.. aku memang kidal.. 

lepas tu, upacara melantak la..giler lapar kot...
nie sebelum Fieza sanding.. 
around 1.30 pm macam tu sanding kalau tak silap aku.. 

paling aku ingat masa merenjis.. lepas tu kan dapat bunga telur kalau dah merenjis.. masa nak bagi bunga telur tu :

Kak Lang : Mana bakal suami??
Aku : haaa?? eh.. takde takde..

hahaha.. tersedak aku dengar soalan tu... rasa macam kelakar giler kot.. soalan yang tak disangka sangka.. Gee yang bertunang aku plak yang ditanya..

apa apa pun, Selamat Pengantin Baru buat Fieza dan Dega.. Finally, korang kawen jugak kan.. haha! 

To Fieza : Sumpah rasa macam baru semalam je korang bercinta tup tup dah kawen.. rasa macam tak percaya..  kau kenal Dega pun masa study kan.. masa kita satu rumah kan.. semua kau cerita dekat aku dan gee.. yang penting kau dah sah jadi isteri Dega.. dah tak boleh nak nakal nakal dah.. hahaha! 

To Dega : Mohon jaga bff aku nie bebaik.. aku tahu kau boleh jaga dia.. jangan nak kecewakan Bff aku nie okey.. :)

Next year, insyallah dua orang budak Serumah akan kawen.. 








 Sila LIKE kalau suka..

1 comment:

Terima kasih diatas komen anda...