=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

08 January 2014

=Happy Birthday Sayang=



5 JANUARY 2013..
HAPPY BIRTHDAY TO SUEMUNCET!!

Hari nie baru sempat nak update blog.. kesibukkan kerja yang melampau.. benci titeww... haha! okey.. tang birthday aku yang baru beberapa hari berlalu.. Genap usia aku yang ke 24 tahun.. 24 tahun?? dah boleh kawen kan?? hahaha! rasa macam tak percaya plak.. alhamdulillah aku masih lagi diberi kesempatan untuk merasai birthday kali nie.. Bila usia dah bertambah rasa takut pun ada.. hehe.. tapi aku tetap bersyukur sebab masih diberi nafas untuk merasai kehidupan ini.. ecehh..

Thanks girlfriends for the day.. muahhhh! hikhik..




Terima kasih jugak pada orang orang sekeliling yang wish dekat aku.. giler terharu.. *nangis*




 Sila LIKE kalau suka..

1 comment:

Nurfaezah Abdullah said...

happy belated bday sis :)