=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

10 January 2011

=Chocolate Fair! nyum nyum..=

LOCATION : CHOCOLATE FAIR,MID VALLEY
TARIKH : 9 JANUARY 2010

smlm aku pergi midvalley sebab ada chocolate fair..wahhh..giler best kot sebab dapat makan chocolate yang banyak..haha! actually,aku tak tahu pun yang ada chocolate fair kat mid valley..tapi akak aku yang bagitahu aku..aku pun apa lagi..tak lepaskan peluang la pergi chocolate fair tu kann..sampai sana memang rambang mata den tengok chocolate..adoi..habis diet aku..haha!




neyh la chocolate yang aku beli..banyakkan??
haruslahhhhhhh... ;))

aktiviti macam biasa haruslah snap picture kan..

lepas dah puas menghabiskan duit kat chocolate fair tu,apa lagi makan time..menggemukkan diri di Pizza Hut!
 pelik je aku tengok roti neyh,,kenapa lah kecik sangat,,adoi,,

thanks CIK DADa sebab belanja makan Pizza..
bye!


No comments:

Post a Comment

Terima kasih diatas komen anda...