=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

29 April 2012

=Blog sueMUNCET masuk dalam Majalah Remaja=

nampak tak majalah remaja kat atas nie?? aku beli bukan sebab aku minat Scha or Awal..Siapa siapa pembaca tegar majalah remaja nie tahu la sebab apa aku beli..yang pastinya berkaitan dengan blog aku nie..

Semalam kawan aku tweet aku..tiba tiba cakap nampak blog aku dekat majalah remaja..aku macam blur blur jugak laa..yelaa..tetiba je kan..dia ada tagged gambar dekat facebook..aku pun pergi la singgah carrefour..dah alang alang akak aku nak beli makanan si Omey..selak punya selak..okey..memang betul la blog aku..tak percaya??
 haaa..percaya tak?? "Cerita SueMuncet"..haha! kalau member aku tak cakap memang aku tak tahu la blog aku masuk dalam majalah remaja nie..
 Siapa yang beli majalah keluaran 1 Mei 2012 nie perasan la kot..tu pun kalau perasan laa..haha! ada 4 blog yang terpilih..
Terima kasih pada majalah remaja sebab sudi review pasal blog aku nie..ada la majalah remaja nie review sikit pasal blog aku..yelaa..blog biasa biasa je pun..takde la femes macam blog orang lain..tapi alhamdulillah la..

gambar aku takde plak terselit dalam majalah nie..kalau tak boleh feeling feeling retisss..hahaha!

aku tahu ada je yang cakap "Blog tah apa apa pun boleh masuk dalam majalah remaja"..okey..aku taknak comment apa apa..btw, terima kasih! ;)

 

 Sila LIKE kalau suka..

16 comments:

  1. tahniah..hehehe
    http://zubir5588.blogspot.com/2012/04/hiburan-maulana-af8-dedah-rahsia-kahwin.html

    ReplyDelete
  2. wahhhh!!!! besttttnya dia...n tahniah.. ^-^v

    ReplyDelete
  3. weee bestnya..ok la tu dapat masuk remaja. nanti lebih ramai orang datang kan

    ReplyDelete
  4. @ Mr. Z dan Mis N : hehe..terima kasih.. ;)

    ReplyDelete
  5. @ Nurmujahidah Ismail : tu la..kita pun jeles sebab blog kita masuk dalam majalah remaja..hehe..

    ReplyDelete
  6. @Ahlam Miera Amirul Shafie : best?? haha! terima kasih.. ;)

    ReplyDelete
  7. @ Miss Purple Ungu : terima kasih dear.. :)

    ReplyDelete
  8. @ nurdani : haha! tu pun kalau ada org perasan..hikhik..

    ReplyDelete
  9. wah..bestnye..heehe..do follow me.=) http://prettyfairy-blogspot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. tahniah... Hani terbaca majalah ni and nampak blog suemuncet kat dalam majalah ni tadi... balik rumah terus buka blog ni... hahaha... selamat berkenalan dan selamat berpuasa! hehe.. (^^,)

    ReplyDelete
  11. @honeyz : terima kasih dear..selamat berkenalan dan berpuasa juga.. ;)

    ReplyDelete
  12. blog diikenali..tahniah..tumpang sekaki..walaupun tak pnah berpeluang T_T

    ReplyDelete

Terima kasih diatas komen anda...