=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

11 November 2019

=Beberapa tahun kemudian=



Hi semuaaaaaaa. Rasa dah bertahun tak update blog ni. Tak tahu la dia punya tahap bersawang dekat blog aku ni binatang apa yang dah hingap. Ayat nak mengarang blog pun macam skema sangat je ni. Hahahaha! Sejujurnya aku memang rindu sangat nak menaip, rindu nak berbelogggg. Nak balik zaman study dulu yang penuh dengan masa terbuang bila takde assignment, takde kuiz, takde exam. Bila dah masuk alam pekerjaan ni memang masa rehat kau untuk tidur je. hahaha! Eh chop, ada lagi ke yang baca blog aku ni? *curious* (ayat masih masa dia Entry ini pada tahun 2016. *krikkrikkrik*

Actually takde benda pun aku nak update. Cuma rindu nak baca comment stranger. Rindu nak taip karangan panjang panjang. Dulu zaman ada boyfriend boleh la nak buat karangan panjang panjang bila gaduh. hahahahaha! tapi sekarang ni berhuhuhu jela. Dekat blog je yang boleh buat karangan panjang panjang. Tak, bukan takde benda nak update, sebenarnya banyak benda aku nak update weiiiii. Tapi tak tahu nak mula dari mana. sobsobsob.

Aku nak share cerita tahun lepas. Tahun 2018 adalah tahun yang paling tough bagi aku. Banyak benda yang jadi. Bila fikir balik aku sendiri tak tahu macam mana kuatnya aku hadap semua tu. Nanti la aku cerita. Aku akan cerita dekat next post aku. Tu pun kalau aku rajin nak mengarang. Gitchuuuuu.



 Sila LIKE kalau suka..

10 comments:

  1. Kali ni betul ke main main? hmmmm......

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyallah kali ni kena ikut kerajinan nak menaip tu. hikhik

      Delete
  2. welcome back suemuncet!!

    ReplyDelete
  3. fuyoooooo. si muncet da berblog blk...

    ReplyDelete
  4. Selamat kembali ke duni blog ��
    Insha Allah ada orang sudi baca nukilan anda.
    Kalau ada kelapangan sudi2lah kunjungi blog saya di www.mdfaiez84.com ��

    ReplyDelete
  5. Hi Sue! Samalah kita, sebab tu tetiba post setelah sekian lama haha.
    Salam kenal ya! jemput datang rumah kita.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kannnnn. tetiba je ada kerajinan nak post. hahaha! nanti kita singgah! :)

      Delete

Terima kasih diatas komen anda...