=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

25 April 2016

=Suemuncet is back..=

hollooooooooooo reader. gituuuuu.. rasa macam blog ni tersangat sangat berabuk. siap bersawang. tak tahu la binatang apa yang dah hinggap dekat blog ni.. hahaha! okay. tak lawak. -__- Jap. ada lagi ke orang nak baca blog aku ni? hmmmmmm..

setahun lebih aku tak update blog. Yeke setahun? ke lebih? pandai pandai la korang kira sendiri.. kahkah.. last update tahun 2014. Omgggg! lama giler weyhhh... * pengsan*

Hari ni tetiba aku tergerak hati nak bukak blog aku and nak update something. actually, takde la update something punnn.. saje rindu nak menaip panjang panjang walaupun dekat office memang kerja kau memerlukan untuk menaip.. huhu.. tapi tak sama la sebab dekat blog boleh merepek merapu. gituuuu..

sepanjang aku takde tahun 2015 tu, aku masih lagi belum berkahwin. hahahaha! tu plak yang kau kisah kan sue. masih lagi single available dan sedang mencari. dah macam nak promote diri sendiri plak kan.. *rolling eye* 

maybe lepas ni aku akan aktif berbelogggg balik kot.. maybe laa.. bukan apa, kadang kadang tak semua orang akan dengar masalah kita dan tak semua orang akan kisah dengan masalah kita. rasa rindu nak baca pendapat strangers yang kadang kadang masuk akal jugak.. haha!

*Suemuncet is back konon.. kau tengok je la berapa lama nak back tu. hahaha!



sudi sudi la follow instagram titewwww.. hahaha!
Instagram : SueriaSuehaimi




 Sila LIKE kalau suka..

4 comments:

  1. Yeay sue is back! Rindu kt sue. Hakhakhak

    ReplyDelete
  2. @Anonymous : jgn muak plak lepas ni kalau asyik update blog je. Hahaha!

    ReplyDelete
  3. @Nurfaezah Abdullah : thank you awak. :)

    ReplyDelete

Terima kasih diatas komen anda...