=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

27 December 2011

=Muka SueMUNCET masuk dalam majalah Dara.com=

Assalamualaikum semua...agak lama aku tak update blog kan..saja nak biarkan blog nie bersawang..hukhuk..actually, takde benda aku nak share dengan korang..sejak kebelakangan nie idea dekat kepala otak aku nie makin berkurangan plak..hahaha!

cuma aku nak share nie dengan korang..
ini adalah majalah Dara.com..siapa siapa pembeli dan pembaca tegar majalah Dara.com nie mesti tahu apa yang menarik dekat dalam majalah nie kan..bagi aku haruslah Gaya Tudungkan..
 jap..nie part gaya tudung yang menarik perhatian Editor majalah Dara.com nie..korang nampak tak apa yang aku nampak?? laaaaaaa..tak nampak lagi?? okey okey..aku zoom sikit..
 haaaaaa...nampak tak gambar siapa yang terpampang dekat dalam majalah tu?? haruslah gambar aku..ehh..yeke gambar aku..??
ehh..betul la gambar aku..actually, aku tak tahu pun gambar aku ada masuk dekat majalah Dara.com nie..tu pun sebab member aku yang tagged dekat facebook dan member aku dekat twitter jugak yang bagitahu aku..

aku takde la nak bangga sangat pun..gambar tu pun bukan besar mana..lain la kalau gambar dekat kulit majalah nie kan..jadi cover page ke kan..baru la boleh bajet macam retisssssssss..hahahaha!


 

 Sila LIKE kalau suka..

18 comments:

  1. @ iffah nur dini : thanks yaw.. ;)

    ReplyDelete
  2. pewitt..

    congrate dear..

    xlame g bole la jd retiss tuu..

    hikhik ;)

    ReplyDelete
  3. @ cik kinchnaf : haha! retis?? berangan je boleh la..hikhik..

    ReplyDelete
  4. Wah!! kelas u ollss masuk magazine!! tak mampu!!! haha

    ReplyDelete
  5. demam einz tgk sue kat dlm majalah...hehehe

    ReplyDelete
  6. @ mysara ramlan : kelas kau suemuncet..hahaha! ;)

    ReplyDelete
  7. @ einz : amboi.. terus demam tau..haha!

    ReplyDelete
  8. @ Shuhada Shuki : terima kasih dear.. ;)

    ReplyDelete
  9. waaaaahhhhh..tahniah ler =D
    mst lagi ramai nk kenal tu kan

    ReplyDelete
  10. @ cantekk : amboi..takde maknanya dear..haha!

    ReplyDelete
  11. bpe juta org bace ni!hhhuuuiiiiii!
    tahniah~

    ReplyDelete
  12. @ AmieRuL ShaFiQ:-) : jangan nak juta sangat..bhahahah! thanks..

    ReplyDelete

Terima kasih diatas komen anda...