=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

26 April 2011

=BEN ASHAARI KENANG MASA SEKOLAH=


klik INI..

meh cheq nak habak meh..haha! masa sekolah dulu aku dan kawan kawan aku pernah kena tangkap dekat kantin sekolah..masa tu hari jumaat dan semua student pergi surau sebab ada ceramah..dan aku masa tu memang tak suka dengar ceramah..*budak budak kan memang tak la nak dengar ceramah..aku pun berpakat dengan kawan kawan pergi ponteng dan lepak dekat kantin..sanggup tanggal lencana sesi..kononnya student petang la..tapi kantoi jugak dengan penolong kanan.. siap kena bagi nama lagi..dan isnin tu semua tak datang sekolah sebab takut kena panggil dekat perhimpunan..haha!

done!

love,


 Sila LIKE kalau suka..

9 comments:

  1. @ ::Mastura Zakaria:: simple je kan.. ;)

    ReplyDelete
  2. Pengalaman indah tu, hehe..
    Datang dari segmen abg ben.

    ReplyDelete
  3. Salam kenal. Dari blog BA. Cite yang menarik. Sudi jengah blog saya. Tq :)

    ReplyDelete
  4. salam kenal..dtg dari blog abg ben..hehehe
    Maha raja lawak

    ReplyDelete
  5. selalu asal ada kesalahan, tanak dtg skola hr isnin kan? ^^
    nana pon pernah gak wat camtu.
    sggh dr blog ab ben :))

    ReplyDelete
  6. wahhh, sempoinyer citer

    short n sharp ^^

    kite pun tergedik-gedik join segmen ni jugakk ^^

    ReplyDelete
  7. back to school..best kan bila dikenang zaman persekolahan dulu... =D

    ReplyDelete
  8. kenangan terindah adalah di alam persekolahan..
    di situlah bermula segala galanya..

    dah follow..
    jom intai2 blog saya..

    ReplyDelete

Terima kasih diatas komen anda...