=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

16 April 2011

=Terasa hati dengan member member=

dah masuk sem akhir nie serious banyak benda yang buat aku terasa..especially dengan perangai member member aku..tah kenapa tah..atau aku yang dah tak boleh nak ngam dengan dorang..tapi before this aku rasa okey je dengan dorang..maybe jugak sebab masing masing tension dengan final year project..hmm..maybe..just think positive je la..kadang kadang sampai bila nak tahan kan?? asyik nak ikut kepala kau je memang tak la..lepas tu muka asyik nak masam je..asyik nak angin je..orang yang tengok nie jadi menyampah.. be professional boleh tak?? jangan campur aduk kan masalah peribadi dekat kawan kawan..aku pun ada jugak masalah peribadi..jangan ingat kau sorang je..hmm..mesti korang akan cakap "alaaa..cakap je la face to face apa yang tak puas hati..buat apa nak update dekat blog kan.."  aku boleh je nak cakap..kang ada yang sentap..sekarang pun dah masam masam muka..kang kalau cakap bertambah tambah masam muka tu..and aku pun kang bertambah tambah menyampah tengok muka macam tu kan...

cara nak tegur orang pun ada caranya..jangan main nak terjah je..jangan sampai nak memalukan orang or menjatuhkan maruah orang..kau pun ada maruahkan?? kalau orang jatuhkan maruah kau depan orang ramai apa yang kau rasa?? dan ingat la tak semua orang perfect kat dunia nie..and kau dulu pun bukan baik sangat..dan tak semua orang suka dengan cara kau dan tak semua orang kena ikut cara kau..

aku rasa sem nie memang banyak dugaan untuk aku..paling banyak bila dengan kawan kawan..sem nie jugak aku banyak sabar dan banyak diam kalau tak puas hati..memang kadang kadang berdiam diri lebih baik tapi kalau terlebih simpan one day meletup jugak kan..so,just tengok je la..selagi aku boleh sabar, aku akan sabar..thats all..

one more thing,kalau ada la member member aku yang terbaca entry nie dan terSENTAP la dengan apa yang aku tulis kat entry nie,mintak maaf la yee..aku cakap apa yang aku rasa...

love,

Sila LIKE kalau suka..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih diatas komen anda...