=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

19 April 2011

=Kau ingat kau dah lepas kau boleh rileks laa??=

Syukur alhamdulillah..presentation for final year project dah lepas..lega rasanya..Hari nie presentation for final year project..cuak habis weyh..serious tak tipu..semua yang presentation final year rasa kot apa yang aku rasa..rasa nak terberak la..terkucil laa..macam macam laa..macam tu jugak la dengan aku..

 masing masing control muka..saja buat buat rileks..haha!
gambar diatas bersama my partner Fieza Ismail for final year project..aku buat berdua dengan dia..sepanjang aku buat final year project memang banyak sangat dugaan weyh..dari guna php ke asp..terpaksa cari orang untuk beri tunjuk ajar dekat kami..bukan senang weyh nak buat website..
and aku pun nak cakap thanks to my partner sebab bagi kerjasama untuk menyiapkan website nie..and also to her sister,Kak Ngah and Bro Hakim sebab bagi kami tunjuk ajar dan akhirnya dapat menyiapkan final year project nie..
*dah macam bagi ucapan plak..haha!

our website..novella seller.. 

before presentation..
muka nebes habis..haha!

nie la supervisor kami..Madam Siti Nazuha binti Jamaludin..
thanks Madam sebab bagi kami tunjuk ajar.. ;))



love,



Sila LIKE kalau suka..

3 comments:

Terima kasih diatas komen anda...