=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

29 August 2012

=Blog SueMUNCET masuk dalam Majalah InTrend=

haaaaa..nampak tak gambar diatas nie?? semalam ada seorang blogger nie tetiba wish congrats dekat aku..aku pun dah macam blur blur jugak laa..dia cakap blog aku masuk dalam Majalah InTrend edisi September.. 

memandangkan hari nie memang aku keluar sebab nak cari barang pertunangan kawan aku, aku pun terjah la kedai majalah yang ada semata mata untuk mencari Majalah InTrend nie..
cantiknya Yunaaaaaaaa...























































tadaaaa....
 ehem ehem..sentap Mak Jemah bila gambar si Omey nie lagi besar dari gambar aku..lawan Tuan nampak..hahaha!
Terima kasih InTrend sebab sudi review blog aku yang tak seberapa nak best nie..hikhik..kalau takde orang bagitahu aku, memang aku tak tahu la kan..macam tu jugak la bila blog aku masuk dalam Majalah Remaja dan muka aku masuk dalam Majalah Dara.. Terima kasih pada yang prihatin sebab bagitahu aku..saya sangat menghargainya..cewahhhh... ;)


 

 Sila LIKE kalau suka..

16 comments:

  1. phewwit ! tahniah dear :')

    bangga dpt card raya dr awok hee

    ReplyDelete
  2. wow tahniah...sudah bergelar retis nampaknya :)

    ReplyDelete
  3. tahniah awak,, bila blog kita lak nak msuk majalah ni,, haha

    ReplyDelete
  4. @ amal : thanks dear..hamboii..kad raya tu biasa biasa je la dear.. ;)

    ReplyDelete
  5. @ Zul De Alexis : takde hebat mana punn.. ;)

    ReplyDelete
  6. @ Dkna Abza : glamor?? takde la..biasa biasa je.. ;)

    ReplyDelete
  7. @ leakedknowledge : hamboiii..kemain retis..takde la..belum ke tahap retiss.. ;)

    ReplyDelete
  8. @ Nurmujahidah Ismail : insyallah..nanti ada tu.. ;)

    ReplyDelete
  9. @ Sue'zSuhaimi : jangan nak retis sgt laaa..haha!

    ReplyDelete
  10. @ Ain Dzaya : femes?? no laa..biasa biasa je..

    ReplyDelete

Terima kasih diatas komen anda...