=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

09 December 2011

=Aku tak suka kau..Faham??=


actually,aku nak bagitahu korang semua yang aku sangat tak suka...
tak suka apa??
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Rokok?? yes! rokok! majoriti kebanyakannya lelaki yang kita selalu lihat yang merokok kan?? tapi aku rasa sekarang nie lelaki atau perempuan sama dengan je..tak kurang hebatnya bila perempuan pun merokok..perempuan merokok?? eeuuwww..kebanyakan lelaki sangat tak suka bila tengok perempuan merokok..betul tak?? lagi lagi kalau ada perempuan yang merokok dekat public, mesti orang akan pandang serong..

aku paling paling tak suka dengan rokok..lagi lagi asap rokok tu..serious boleh buat aku semput..kalau nak merokok pun tengok keadaan tempat tu la kan..nie dah la merokok lepas tu boleh plak bagi asap rokok tu kat orang yang tak hisap rokok nie..

aku tak kisah la kalau kau nak merokok..lantak kau la..diri kau dan bukan diri aku..tapi kalau nak sakit pun sakit sorang sorang la..jangan la nak melibatkan orang lain..bila duduk sebelah orang yang baru lepas hisap rokok memang berbau giler kan..sampaikan bau tu boleh melekat kat orang lain..haishhh...

lagi satu bila aku pergi kedai makan..kau dah tahu kau tu merokok,pergi la duduk kat belah luar..nie nak jugak duduk belah dalam..lepas tu,asap rokok pun berkumpul dekat kitaorang yang duduk belah dalam nie..mau kau tak semput..boleh mati weyh! 

nasib baik la kawan kawan aku yang merokok faham yang aku nie tak boleh hidu asap rokok..dorang pun mintak kebenaran nak merokok kalau aku ada dekat situ..dorang pun still berhati perut pergi hisap rokok jauh jauh..cukup sekadar hormat orang yang tak merokok nie pun dah cukup..
pada orang orang yang aku sayang,kurangkan la merokok tu..tak pun jangan terlalu kerap hisap rokok..kalau tak boleh nak berhenti merokok terus,berhenti slow slow..kalau ada niat nak berhenti merokok, mesti buat dengan bersungguh sungguh..ingatlah, ramai lagi yang sayang dekat korang..

maaf kalau entry nie ada buat siapa siapa terasa.. ;(




 Sila LIKE kalau suka..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih diatas komen anda...