=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

13 January 2011

=Introduce MY BOYFRIEND,Hydir Idris=

caption tu ada siapa siapa rasa macam nak lempang muka aku laju laju tak?? hahah! siapa HYDIR IDRIS neyh?? boyfriend aku ke?? haha! kalau la boyfriend aku alangkah bahagianya hidup..hari hari aku suruh dia menyanyi untuk aku sambil main gitar..kan kan..okey..berangan je la kau kan sue..

neyh la hydir idris..taknak jambu plak muka tu kan..haha!aku kan suka tengok youtube..tiba tiba aku ternampak video neyh..




okey..taknak sedap plak suara dia kan plus dia main gitar..yang aku tahu dia dari SIngapore...untung weyh dapat boyfriend yang reti main gitar..

P/S : nak boyfriend macam dia boleh tak??

4 comments:

nard.z said...

tak nak hbs nerd pulak muka member. haha. tp suara best. :)

sueMUNCET said...

haha! tu la..muka nerd abis..haha!

si gad!ss said...

baby face...
like3..
suke tgk face dye...
dpt bf cmnie..brtuaH badan..
ehehehe~~

sueMUNCET said...

adek : tu la pasal..dpt bf mcm neyh mmg best la kan..tp jambu sgt la weyh.. ;pp