=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

23 January 2011

=Review : Khurafat=

hari neyh pergi tengok cerita khurafat..aku pergi dengan kiela dan gee..actually,aku memang agak penakut nak tengok cerita hantu neyh..tapi buat buat berani je..haha!
lagi lagi aku dengar dari pendapat orang lain cakap cerita neyh seram..banyak scene terkejut..sampai ada yang nak kuar dari wayang sebab takut punya pasal..dan aku pun nak jugak la rasa macam tu kan..weeee~~


-cerita neyh memang banyak sangat scene terkejut..bila part malam je get ready la untuk tutup mata ye..
-liyana jasmay sangat comel pakai tudung..
-kadang kadang ada jugak part yang tak logik..contoh macam kat hospital..ada ke hospital tak pasang lampu??
-part kelakar bila gambar Syamsul pakai spek..giler skema habis..satu panggung gelak..haha!
-overall,cerita neyh seram plus terkejut..actually,scene terkejut yang banyak sangat..sampai aku pun menjerit jugak la..tapi memang aku tak focus tengok cerita neyh sebab takut punya pasal aku pergi message orang lain,layan facebook..huhu..konon konon nak hilangkan rasa takut la..hikhik...


love,

No comments:

Post a Comment

Terima kasih diatas komen anda...