=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

05 January 2011

=Today is My Birthday!!=


ehem ehem..testing testing 123..

"happy birthday to me..
happy birthday to me..
happy birthday to Siti Suria Suhaimi..
happy birthday to me.."

wahhh..sedapnya suara aku..hahaha! okey..sila muntah..menanah telinga kalau dengar aku nyanyi..hikhik..tak kisah la..aku je yg dengar..

OMG! aku sudah 21tahun..waaaa...macam tak percaya je weyh..seriously aku macam tak percaya yang aku sudah 21tahun..ulang balik 21TAHUN..amek kau..tua?? ala...number bukan ukuran..haha! poyo giler ayat..
bangun tidur..check handphone..haaa..amek kau..taknak banyak plak message yang aku dapat..haha! tengs kawan kawan..

wish :

  • aku masih lagi bernafas diusia 21tahun..terima kasih Tuhan..
  • aku harap umur 21tahun neyh dapat berfikiran lebih matang untuk menjalani kehidupan ini...
  • aku harap dapat focus pada study..tahun akhir kot..
  • aku harap dapat boyfriend yang MEMAHAMI aku..tu yang penting..haha!
  • yang penting dapat membahagiakan orang orang disekeliling aku..
bye!

4 comments:

Terima kasih diatas komen anda...