=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

07 February 2011

=Anwar Hadi?? Siapakah??=


okey..aku suka giler dengan video ini...nama lelaki dalam video ini ialah Anwar Hadi..dia salah seorang blogger jugak..first time tengok video ni aku dah gelak GILEWWWWW....hahhaha! ngek!
betul la apa yang dia cakap..budak budak zaman sekarang ni suka sangat cakap macam tu kan..semua nak guna bahasa rempit..euwww eeuwww..hahah! kalau ada yang cakap bahasa comel tu lagi geli..SANGAT TAK COMEL OKEY! pergi masuk tadika balik la..! lalala~

yang tak boleh blah bila nak update status dekat facebook semua nak guna ayat ayat macam tu..please la..kadang kadang bila aku baca pun terikut ikut cakap macam tu..adoi..terbelit lidah den..huhu..rasa macam nak lempang laju laju pun ada..ngee..

tu tak fikir plak bila dalam message..bila orang hantar message macam tu,aku senang je..aku balas, "message apa yang kau sent ni?? tak faham la.."..kau terasa?? mak tak kisah nok! lalala~

dalam video ni aku paling suka bila dia sebut 
"Aq mencik do cmni,ad mbr lmew tgu lmew glew,x aprv2 gk ag"
hahahah! sumpah kelakar..hikhik..

lepas ni,tak payah la nak tambah tambah eww eww dalam ayat okey..elok elok bahasa tu dah cantik di dengar,dah cantik disebut,terus hancur disebabkan bahasa yang mereka dok tambah tambah eww eww tu..huhu..


P/S : SAYEWWW SUKEWWW GILEWWW!! hahahaha!


love,


No comments:

Post a Comment

Terima kasih diatas komen anda...