=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

17 February 2011

=Poster filem yang sangat tak hebat=

yeah! akhirnya poster untuk filem aku sudah siap!! ehh..kau nak buat filem ke muncet?? actually, bukan aku nak buat filem tapi neyh untuk assignment multimedia aku..aku ada pilihan..


sorry korang sebab guna gambar korang tanpa pengetahuan korang..ngeee..


dan pilihan aku adalah....
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
 tadaaaaaaa...neyh la pilihan aku..
aku mintak pendapat member member aku..dan dorang suggest pilih yang ini..aku pun suka poster filem yang neyh..tak tahu la kenapa..nampak sweet giler kan?? hahaha!

 tajuk filem neyh "Sampai Syurga"..tak dapat letak gambar Faizal Tahir tapi letak tajuk lagu dia pun boleh..ngeee..semua neyh edit guna photoshop..aku takdela nak hebat sangatkan..

P/S : Excited nak buat video klip plak.. ;))




love,

Sila LIKE kalau suka..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih diatas komen anda...