=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

17 May 2011

=Nora Elena=



korang tengok tak cerita kat tv3 tajuk dia NORA ELENA?? serious best doe cerita nie..aku layan dari first episod lagi..kalau missed haruslah tengok kat Tonton kan...tapi bila tengok cerita nie memang rasa sakit hati giler...kenapa sakit hati?? korang pergi la tengok sendiri..


cerita tu adaptasi dari Novel Kasih Yang Suci..

aku tak sabar nak tahu ending cerita ni..bak kata akak aku,nak tahu ending pergi la beli novel nie... pssttt..tolong belikan please..haha!



love,
 

 Sila LIKE kalau suka..

12 comments:

  1. kita pon layan jugak...
    best3 ;-D

    *nti da bli novel, kita nk pinjam ea...hihi

    ReplyDelete
  2. haha.. reen dah baca dah novel tu.. dah lama dah.. hehe.. dah baca dah ending die.. hihi..

    ReplyDelete
  3. @cantekk : tu la..best kan..sue pun tengah cari novel tu.. ;)

    ReplyDelete
  4. @ ♥ aeryn ♥ : wahhh..yeke?? haishh..tak adil tahu sebab reen dah tahu ending dia... ;p

    ReplyDelete
  5. memg best! pelakon2 pun cun3!

    :D

    ReplyDelete
  6. hehe....saya pun layan juga...

    ReplyDelete
  7. heheheh.. saya pun kurang sikit layan novel2 cinta ni.. layan cerita ja la,. kekeke
    ~Salam Kunjung mengunjung ya~

    ReplyDelete
  8. @ Awatif ^^ : betul betul..lagi lagi zul dengan aaron aziz tu..aww.. ;p

    ReplyDelete
  9. @ umiliza989 : cerita dia best kan??

    ReplyDelete
  10. @ Gen2Merah : saya layan je novel cinta.. ;)

    ReplyDelete
  11. ko ni mmg suke ketuk kakak ko yg dermawan ni kan..
    cari dulu, nnt claim back to me..
    oker??

    ReplyDelete
  12. @::cik ZH:: : hahaah! okey okey..nanti try carik.. ;)

    ReplyDelete

Terima kasih diatas komen anda...