=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

16 June 2011

=10 Things I Will Do : The Proposal by AH=

untung kan kalau ada orang yang sanggup buat video untuk kita..bukan senang untuk orang buat video tu khas untuk kita..kalau aku la, memang aku akan hargai sangat sangat..

copy dari facebook beliau..

siapa tak kenal dengan AZIZ HAZMI..pelajar aswara yang sangat kreatif dengan video video yang dia buat..kali nie ada video terbaru..dan video tu bukan untuk Hanis Zalikha..
sumpah aku tertarik giler dengan video nie..

aku sebagai perempuan bila tengok video nie memang aku rasa sangat bertuah la kan kalau ada yang buat video macam nie untuk aku..dan AH bukan nak cari publisiti..dan mungkin ini cara dia tersendiri.. ;))



see..kreatif kan?? bahagia giler kalau ada yang buat video macam nie untuk aku..hahaha! *perasan... agak agak ada ke lelaki yang macam AH nie yang sangat prihatin dengan perempuan.. *berfikir sejenak..


goodluck bro!

*pssttt sila la follow twitter AZIZ HAZMI ..dia rajin reply tweet dari fans dia..


love,
 

 Sila LIKE kalau suka..

4 comments:

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

Beliau mmg sgt kreatif dan frenly...

sueMUNCET said...

@ Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) : kan..sangat tak sombong.. ;)

nurul_atiqah :) said...

wowww. nice. :)

btw singgah dr twitter. hehe :)

sueMUNCET said...

@ nurul_atiqah :) : hye dear! thanks.. ;)