=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

07 June 2011

=Mengumpul lemak di Fullhouse!=


first time makan kat fullhouse..fine! aku tahu korang semua dah pernah makan kat fullhouse kan?? sangat ketinggalan kan?? tak kisah la kan..

fullhouse nie aku makan dekat Sunway Pyramid..serve dia okey la..makanan pun cepat je sampai..tak de nak tunggu lama lama..
aku amek set nie..sebab lunch hour..murah dan jimat..tapi dari pukul12-3..
kau ingat mcd je ada lunch hour?? bhahaha..
 nie sup dia..best best..
 nie ayam blackpaper..aku pun tak tahu nama dia apa..yang penting sedap..haha!
 nie dessert dia..
dia sekali dengan ice lemon tea..
 
dessert dia last sekali baru dia bagi lepas dah habis makan..

aku pergi dengan manusia ini..

memang best la tempat dia..santai je...putih suci dan bersih..yang penting tak yah nak tunggu lama lama untuk makanan sampai..



love,
 


 Sila LIKE kalau suka..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih diatas komen anda...