=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

10 July 2011

=Kegagalan dalam CINTA=

aku mula bercinta ketika disekolah rendah...orang dok sibuk dengan UPSR tapi aku dok bercinta..yelaa..cinta monyet kan..so,tak perlu la aku bercerita disini..disekolah menengah,aku jugak pernah bercinta..ketika usia 15tahun,orang lain dok sibuk fikir pasal PMR tapi aku dok sibuk dengan bercinta..sekali amek kau..taknak teruk plak result PMR aku kan..yes! aku yang tinggalkan dia..mungkin sebab aku dah bosan kot bercinta dengan dia..daripada aku tipu diri sendiri,lebih baik aku tinggalkan dia..takde la dia rasa ditipukan..


masuk usia 16tahun,aku pernah jugak bercinta..tapi tak lama..yela..masa tu pun budak budak lagi kan..mana fikir nak serious dalam cinta..bila usia dah menjangkau 17tahun,baru la aku kenal apa itu cinta..wahhh...memang cinta mati la kan..ha'ah..memang mati ditengah jalan..cinta mati la tu..bhahaha..malas nak story..malas nak ingat benda yang dah lepas..dah jadi sejarah dah..tak mungkin akan berulang..

lepas putus cinta dengan Mista F bukan nama sebenar tu, aku ada la jugak berkawan dengan lelaki lelaki kat luar tu..tapi semua macam tak boleh nak go on..aku yang bermasalah atau lelaki lelaki tu yang macam tak boleh nak faham aku..tah..mungkin jugak aku dah set dekat kepala otak nie yang aku malas nak bercinta..mungkin jugak la kan...

kadang kadang aku fikir jugak sampai bila nak macam nie.. sampaikan aku fikir aku tak mungkin akan bercinta..ada jugak yang gelakkan aku bila aku bagi jawapan macam tu..tapi aku hanya diamkan diri sebab mereka takkan tahu kenapa aku bagi jawapan macam tu..but now,aku berserah pada Allah siapa jodoh aku kelak..

aku harap sangat siapa jodoh aku nanti dia akan terima aku dengan seadanya..terima kekurangan yang ada pada diri aku..terima buruk baiknya diri aku..dan sayang aku..yang penting tak mengungkit kisah cinta aku yang dah lepas..

Sila LIKE kalau suka..

2 comments:

  1. ara yakin sis sue akan temui cinta sejati...yea your true love is on its way . insyaAllah =)

    ReplyDelete
  2. @Amirah Suhana : hopefully macam tu la.. insyallah... ;)

    ReplyDelete

Terima kasih diatas komen anda...