=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

30 August 2011

=Tiga hari sebelum raya=

sekadar hiasan..ngeee..

tiga hari sebelum raya,aku berbuka puasa dengan kawan kawan Puchong..planning oleh Syam..aku hanya datang dan bayar sahaja..segala booking semua Syam yang buat..thanks Syam! ;))
before gerak! owhh..yang belakang tu Nad and Adek..yeah! nie baru kiteorang jumpa..
serious rindu dekat mereka..almaklum la dorang study jauhhhhhh..
yang sebelah aku tu Miera..memang selalu jumpa.. ;))
yeayyy!! berbuka dekat Flaming Sunway..!! walaupun dah dua kali aku berbuka dekat sini..jap..aku tak tahu kenapa ada yang cakap Flaming nie tak halal.. klik HERE untuk tengok halal ke tak..
steam steam..apa steam steam..steamboat laaaaa... -____-
aku suka makan dekat steamboat nie sebab ice cream dia je..
sebab aku memang suka makan ice cream..
yes! kami berempat sahaja perempuan yang hadir..
candid!! aku tak tahu siapa yang snap..
ehem ehem..pasangan yang sering digosipkan..haha!
jangan marah haaaa... ;p
waktu nie apa tah dorang dok berbincang..
owhh..okey..masa untuk pulang...!!
ehh..tak..kiteorang pergi lepak dekat Alpha dulu..
untuk celebrate birthday adek..!! walaupun dah lepas tapi tetap nak celebrate.. ;))






 Sila LIKE kalau suka..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih diatas komen anda...