=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

20 September 2011

=Dia nie pakai tudung ke tak??=


nak bertudung ke atau berfesyen?? tadi terbaca gosip dari BEAUTIFULNARA pasal FIDA..alaaa..yang pelakon cerita kasih alia tu..aku pun pelik dengan Fida nie..dia nie betul betul pakai tudung or sebab berfesyen..




tengok la tu cara di bertudung..dah macam Datuk Siti dah..
leher tu..

kan manis bertudung macam nie..hmm..

nie gambar dia dengan Mamat..tengok gambar dekat bawah nie..

yang nie lagi satu..terang terang dekat cermin tu gambar Mamatkan??
yela dorangkan tengah hangat bercinta..
dan Fida nie tak bertudung..alahai..pelik la aku..
ke dia keluar dengan Mamat memang tak pakai tudung??
korang buat la kesimpulan sendiri okey!

*taknak cakap lebih lebih..kang terkena dekat batang hidung sendiri..mintak simpang 44 la yee..




Sila LIKE kalau suka..

8 comments:

alyana shafinas said...

pelik tp benar...hohoo ntah lahhh..

nurdani said...

confuse jugak dengan dia tu. makin hot ni makin terbuka auratnya. harap dia jadi lebih baik

solihynramly said...

sikit2 hilang..ish2

nabila faryzza said...

ingatkan fida ni mmg betul2 pakai tudung. sekali.... erm, hampeh. terus dah kurang minat dia.

sueMUNCET said...

@ alyana shafinas : kan.. no komen..

sueMUNCET said...

@ nurdani : sama la..pelik jugak..dah femes makin terdedah plak..

sueMUNCET said...

@solihynramly : tu la..hilang sikit sikit..

sueMUNCET said...

@ nabila faryzza : pelik kan..lagi cantik bila dia pakai tudung..