=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

07 October 2011

=Bila sueMUNCET menangis=

rasa macam dah lama tak menangis..mungkin sebab takde benda yang sedih yang terjadi kot..ataupun aku yang macam takde perasaan..huhu..kalau dulu memang aku selalu menangis..sekarang,macam dah penat asyik nak menangis je..




suemuncet menangis bila....

@putus cinta..
haaaaaa...neyh memang dah jadi kewajipan aku..bila putus cinta je menangis macam orang giler..kawan kawan yang rapat dengan aku je tahu keadaan aku macam mana bila aku putus cinta..

@kena marah..
orang selalunya kalau kena marah akan buat muka kan?? tapi aku bila marah aku akan menangis..lagi lagi kalau kena marah dengan orang orang yang aku sayang..maybe bagi aku kalau orang yang aku sayang marah marah aku tu bermakna dia tak sayang aku...terbalikkan..sepatutnya orang marah tanda sayang kan..haishhh..tah macam mana tah aku fikir..huhu..

@stress..
yes! bila stress aku akan menangis..stress yang membuatkan aku macam malas nak fikir..bila dah malas nak fikir mula la menangis..dan bila dah menangis aku akan rasa okey..tah laa..

@tengok cerita sedih..
sangat tak boleh blaaaa kan?? haha! bila aku tengok cerita yang macam ada kena mengena dengan aku mesti aku akan menangis..cewek giler!

@tengok orang orang yang aku sayang menangis..
sumpah aku tak boleh tengok orang orang yang aku sayang menitiskan air mata..dan aku pun akan turut menangis sama..

@teringat kisah kisah lama..
neyh pun sama..bila duduk sorang sorang mesti aku akan ingat kisah lama dan mula untuk menangis..sebab tu aku lagi suka lepak dengan member member aku yang sememangnya giler itu.. ;p

@teringat arwah abah..
hmm...abahhh..orang rindu abah sangat sangat... (T__T)





 Sila LIKE kalau suka..

6 comments:

nabila faryzza said...

sama la kita. mudah sangat menangis ouh. terlalu sensitif

ika said...

cewek gak ea..nah amek tisu ni..hehehe

Amirah Jafri said...

sis sue.. tabah ea..semoga arwah abah sis ditempatkan di kalangan org2 yg beriman :)

sueMUNCET said...

@ nabila faryzza : kan..lagi lagi umur dah meningkat nie..bhahaha...

sueMUNCET said...

@ ika : haha! memang cewek pun..

sueMUNCET said...

@ Amirah Jafri : aminnnnnnn...