=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

26 November 2011

=19112011-20112011 (Part 1)=

19hb dan 20hb aku pergi holiday di Port Dickson bersama dengan ex school Esempi..wahh..excited okey..first time kot kiteorang pergi holiday beramai ramai even ada jugak yang tak follow tapi tetap best! pergi 3 buah kereta..

19112011
sampai sana terus check in dekat Ilham Resort..masing masing penat..so, its time to rest! wahhh..macam aku plak yang drive kan..ngee..then, lepas masing masing dah hilang penat, si jejaka jejaka terhangat dipasaran nie pun apa lagi pergi mandi dekat kolam..

motif gambar?? haha!
after that, dorang pergi mandi dekat pantai..
dan aku hanya memerhatikan dari jauh..malas nak mandi laut..
 lepas tu, kiteorang pergi Rumah Api..
 kami berempat sahaja yang pergi termasuk kameramen..
yang lain masih lagi mandi manda..
 aku suka gambar nie sebab background dia cantik sangat.. ;)
bajet nak tengok matahari terbenam..sekali yang adoooo..
mendung plak..

masa untuk bbq!!
malam tu ada buat bbq..
inilah jejaka jejaka yang bersusah payah masak ayam tu..
sempat jugak celebrate birthday mira..tengok tu..dah macam surprise birhday aku plak nak siap tutup mulut bagai..over tau kau nie sue..haha!
 sweet 21..happy birthday sayang.. ;)
sebelum tidur, harus lepak dulu! ;)


bersambung....


 
 Sila LIKE kalau suka..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih diatas komen anda...