=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

02 January 2012

=Azam yang tak seberapa nak azam sangat laa..=

Assalamualaikum semua..ehem ehem..selamat tahun baru 2012 Malaysia..mesti malam new year tu masing masing dok celebrate dekat luarkan..mesti ada yang celebrate dekat Curve, I-city, Genting, Dataran Merdeka, Putrajaya dan lain lain tempat laa..tak pun mesti text or call member member dok tanya celebrate dekat mana..termasuk la aku..

beria nie dok tanya orang celebrate new year dekat mana..alih alih aku dok celebrate dekat rumah je..hahaha! bajet macam celebrate dekat luar..huhu..bunga api pun aku tengok live dekat tv je..bak kata member aku "Zaman sosial dah lama tamat.." ;p

Azam tahun nie aku takde la nak berazam sangat kan..nanti kang mula mula je berazam bagai..bila dah pertengahan tahun, azam pun tah kemana..just aku nak jadi yang lebih baik untuk diri aku..tu je kot..

dan...









































hahaha! kbai..

*ehem ehem..menghitung hari..



Sila LIKE kalau suka..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih diatas komen anda...