=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

17 February 2012

=Sakit=


hasyuum..hasyuum.. *bersin* Alhamdulillah...maaf agak lama tak update blog nie..faktor kesihatan agak tidak mengizinkan untuk aku update blog..nie pun masih lagi tidak sihat..got flu plus rasa macam nak demam..bersin non stop okey..nak tidur pun susah..adoi...semalam ada member aku what's app aku..

DIA : sueeeee..kat mana?? sihat?? lepak jom...

AKU : kat rumah..alaaa..aku tak sihat la..hmmm..

DIA : kau kenapa?? tiba tiba tak sihat??

AKU : tah laaa...got flu plus rasa macam nak demam..

DIA : OhMyGod..baik kau pergi klinik doee..

AKU : taknak laa..nanti dia baik sendiri..

DIA : mana tahu nanti kau kena KENCING TIKUS ke.. *siap Caps Lock okey*

AKU : biadap! -___-

siot je member aku niee..agak mengundang ye statement dia tu..okey laa..ketemu lagi kalau umur panjang..bersin non stop dah nie.. hasyuum hasyuum.. T_T

*Doakan saya cepat sembuh okey!
 

 Sila LIKE kalau suka..

2 comments:

  1. Jum join game nie... anda sudah di tag oleh saye.. http://niecymiecy.blogspot.com/2012/02/game-50-truths.html

    ReplyDelete
  2. Hidup lebih ceria dengan Perap Cenderawaseh..rahsia hilang segala sakit dan tingkat ketrampilan daripada alam semulajadi nano mikrofungus dan tumbuhan

    ReplyDelete

Terima kasih diatas komen anda...