=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

12 April 2012

=Review : 3 TEMUJANJI=


Semalam aku pergi tengok wayang cerita 3 temujanji di curve..aku pelik jugak kenapa ramai sangat orang dekat curve nie..rupa rupanya ada sale..patut la ramai je orang plus mungkin sebab cuti kan..


sejujurnya aku suka jalan cerita filem nie..ada part kelakar, ada part sedih, ada part romantik...kalau part kelakar tu memang buat satu panggung ketawa la kan..part romantik tu aku suka sampaikan aku tersenyum senyum sambil berkata didalam hati "bila aku nak rasa macam tu"..haha! over kau..part sedih bila  lakonan Diana Amir dengan Kamal Adli buat aku rasa nak menangis..mungkin sebab sebab..hmm..takyah la cerita..mungkin jugak cara pemikiran  Reanna (Yana Samsudin) sama dengan aku kot..hahaha! 

kalau nak tahu pemikiran apa yang sama macam aku tu, better korang pergi la tengok cerita nie okey..siapa siapa yang tak suka romantik romantik tu, mungkin akan cakap cerita nie terlebih romantik..jap..kisah plak aku kan?? haha!

*ppsstt..ada siapa siapa nak buat 3 Temujanji dengan aku tak?? haha!




 Sila LIKE kalau suka..

1 comment:

KiKiHanakO said...

alahaiii comelnye blog!!1



salam singgah! ♥