=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

29 October 2012

=10 years..I miss Him=

28/10/2012 genap 10 tahun pemergian arwah abah aku yang tersangat la aku sayang..even dah 10 tahun beliau meninggalkan aku tapi rasa macam baru semalam je pemergian beliau..aku masih lagi cuba untuk membiasakan diri dengan ketiadaan beliau..

bila tiba hari raya, aku rasa dah tak semeriah bila abah aku dah takde..setiap tahun kot rasa macam tu..setiap kali mak aku bercerita pasal arwah abah aku, perasaan rindu semakin menjadi jadi..kadang kadang sampai buat aku menangis bila rindu dekat arwah abah aku..bila benda melibatkan arwah abah aku nie, memang serta merta aku akan menangis sebab terlalu rindukan beliau..

jujur aku cakap bila aku tengok kawan kawan aku dok sibuk bercerita pasal ayah masing masing, aku rasa macam terasa sangat sangat..dalam hati mesti akan cakap "beruntungnya dorang sebab masih ada ayah"..

apa yang aku mampu buat hanyalah berdoa dan semoga abah aku tergolong dikalangan orang orang yang beriman..

Amin..Al-Fatihah..


In Memory,
SUHAIMI BIN SALLEH
MARCH 1958-OKTOBER 2002



 Sila LIKE kalau suka..

5 comments:

amal said...

semoga Allah mencucuri roh ayah sue , inshaAllah.

thanks fr the card
http://applehijaulife.blogspot.com/2012/10/review-card-raya-dari-bloggers.html

sueMUNCET said...

@Amal : Thanks Amal..

Anonymous said...

walaupon kak fad ade ayah tapi ayah kak fad tk duduk gn kak fad n tak amik tahu pon pasal akak.. jadi sama seperti tiada tapi ayah kak fad tak tahu yang setiap detik kak fad akan ingat pada dia dan kak fad akan tetap sayang dia.

Ain Dzaya said...

hadia terbaik ialah doa ank yg solehah...

sueMUNCET said...

@ Ain Dzaya : kan.. ;)