=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

03 October 2012

=Pertanyaan yang mengundang=

Mak : Minggu depan konvo kan??
Aku : Tah..yela kot.. *sambil mengadap laptop*
Mak : Nanti siapa je yang datang??
Aku : Family je la yang datang..
Mak : ohhh..Boyfriend tak datang??
Aku : Boyfriend?? Dah kenapa boyfriend plak ditanyanya..
Mak : Yela..masa nak masuk kolej dulu boyfriend siap datang,siap hantar lagikan..sampai habis daftar sanggup tunggu nie..takkan la nak konvo nie boyfriend baru tak datang kot..
Aku : *perli lettew..(dalam hati)* masa tu memang la ada boyfriend tapi sekarang takde mak..kalau ada dah suruh datang bawak cokelat dah masa konvo tu..
Mak : Yeke takde??
Aku : *bangun dan berlalu masuk bilik*

kalau dilayan mak aku nie memang panjang ceritanya..saja lettew nak korek rahsia aku..haha! jalan penyelesaiannya kena masuk bilik cepat cepat..hikhik..




 Sila LIKE kalau suka..

4 comments:

luqman zakaria said...

haha..mak mak! oh yer..nak tnye,,sidang wape?? nanti.
?hari ape ??13 ke 14?? excited kejap!

kaizen said...

haaa jawab jgn x jawab cik sue... hehehe

*selamat berkonvo...

sueMUNCET said...

@ luqman zakaria : hikhik..sidang 1..13hb..raptai nanti kalau terserempak, tegur tegur la yee.. ;)

sueMUNCET said...

@ kaizen : hahaha! tinggal tanda tanya..btw, terima kasih.. ;)