=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

05 October 2012

=Tiket Free?? Terima Kasih Boboi Maharaja Lawak=

haaaa..nampak tak gambar diatas?? Anugerah Blockbuster 2012 yang akan berlangsung di Stadium Melawati Shah Alam pada 6 Oktober 2012 pukul 9 malam..

Semalam dekat ofis aku dengan rajinnya telah online facebook (memang hari hari online facebook dekat ofis)..alaa..bukan curi tulang okey..aku ada ternampak dekat home yang Admin dari Boboi Maharaja Lawak Mega telah buat beberapa soalan dan hadiahnya merupakan tiket Anugerah Blockbuster nie..soalan dia : 
aku pun menggedik la pergi jawab..dah takde kerjakan..

dan jawab aku tu....





































BETUL!
hikhik..aku dapat dua tiket free untuk tengok Anugerah Blockbuster nie secara live!! tapi tu la..mintak mintak la esok aku dapat pergi..kalau tak memang burn la tiket free yang aku dapat nie..rugi rugi..

Terima kasih Admin..terima kasih Boboi Maharaja Lawak!


 Sila LIKE kalau suka..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih diatas komen anda...