=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

21 November 2012

=Anugerah Industri Muzik 19=

Hari sabtu yang lepas aku pergi Anugerah Industri Muzik nie..aku sampai sana pukul 6.15pm macam tu..call Abang Budiey..dia tengah on the way..then, bila Abang Budiey sampai, haruslah aku yang tegur dia kan..

Aku : Abang Budiey kan??
Abang Budiey : Ha'ah..
Aku : Nak ambil tiket AIM..
Abang Budiey : Nama?? Bagi nama Twitter okey..
Aku : SueMuncet..
Abang Budiey : Aik..tak muncet pun.. *senyum*
Aku : *tersipu sipu malu*

inilah tiketnya..
dapat seat betul betul depan pentas nie..memang syok laaa...

actually, ada lagi gambar dekat dalam kamera tapi tak dapat nak transfer dekat laptop sebab laptop aku masih lagi sakit..sedih je! gambar dekat atas guna kamera handphone aku..nie pun aku update dekat office je..

senarai pemenang :

Artis Baru Terbaik: Mojo (Andai Kau Bercinta Lagi)
Persembahan Vokal Terbaik Dalam Lagu (Lelaki): Jamal Abdillah (Bahagia Sementara)
Persembahan Vokal Terbaik Dalam Lagu (Wanita): Jaclyn Victor (Counting Days)
Persembahan Vokal Berkumpulan Terbaik Dalam Lagu: Forteen (Seperti Dulu)
Kulit Album Terbaik: Mizz Nina/ Even Odds Sdn Bhd (Take Over)
Rakaman Album Terbaik: Nora/Rahman Ayob (Hikmah)
Video Muzik Terbaik: Yuna/Quek Shio Chuan (Sparkle)
Lagu Nasyid Terbaik: Doa (Nora)
Lagu Pop Etnik Terbaik: Kuasa Cinta (Noraniza Idris)
Lagu Rock Terbaik: Idola (Azlan & The Typewriter)
Lagu Pop TerbaikPatah Seribu (Shila Amzah)
Lagu Hip Hop Terbaik: Aku Maafkan Kamu (Jamal Abdillah & Malique/ Malique/ Tripdizs)
Lagu Inggeris Tempatan Terbaik: Counting Days (Jaclyn Victor/ Aubrey Suwito/ Lin Li Zhen)
Lagu Bahasa Melayu Terbaik Dipersembahkan oleh Artis Luar Negara: Sudah Cukup Sudah (Nirwana Band)
Susunan Muzik Terbaik Dalam Lagu: Counting Days (Jaclyn Victor/ Aubrey Suwito)
Album Terbaik: SalamMusik (Salam – Salam Musik)
Anugerah Kembara: Mizz Nina
Anugerah Sri Wirama: Alleycats
Anugerah Lagu Terbaik: Patah Seribu (Shila Amzah)





 Sila LIKE kalau suka..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih diatas komen anda...