=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

03 January 2013

=Wishlist 2013=

Untuk orang yang bekerja macam aku nie, aku memerlukan wishlist untuk aku target pada tahun 2013..hidup mesti la ada matlamatkan.. *tetiba*..
actually, aku pun tak tahu apa wish list aku untuk tahun 2013.. see..macam takde masa depan je kan sampai wish list pun tak tahu..hahaha!

ada jugak la yang tanya apa azam 2013..tapi aku takde la nak stick kan apa azam aku..untuk menjadi yang lebih baik tu macam dah terbiasa plak kan..itu dah sememangnya untuk setiap tahun..so, nie bukan la azam sangat..tapi ini apa yang aku nak untuk tahun 2013..untuk 3 senarai teratas yang aku nak impikan untuk tahun 2013 ialah :

1) Kereta
2) Galaxy Tab 10
3) Holiday - Sarawak

tu je kot yang terlintas dalam kepala otak aku..sekian, terima kasih..

mesti ada yang akan cakap "alaa..semua tu aku dah ada"..maaf..aku nie jenis suka usaha sendiri tanpa mengharapkan duit family..

*ehem! jangan lupa 5 JANUARY 2013..



 Sila LIKE kalau suka..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih diatas komen anda...