=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

26 January 2013

=Zaman enjoy dah habis=

Semenjak bermenjak menjak nie memang tahap kesibukkan yang tersangat la tak dapat dibendung..sampai nak update blog pun dah tak sempat..haaa..nampak tak bz bebenor..hahaha! nak kena siapkan paper work untuk dua event yang akan dianjurkan oleh company tempat aku bekerja nie..plus nak kena cari sponsor lagi..adoiyai..nak taknak kena la hadapkan.. 

hari weekday aku memang stress dengan kerja..balik kerja dah lambat..so, malam memang aku tak keluar pergi mana mana..even ada yang ajak keluar pun aku fikir dua tiga kali nak keluar ke tak..hahaha! sebab kemalasan dan badan nie nak rehat je..

hari weekend aku memang aku hanya duduk rumah..merehatkan minda yang stress dengan kerja dan bersenang senang dirumah sampai melayan si omey dan si chibi..

sekarang nie memang aku dah takde nak melepak tak tentu hala..maybe dulu okey la tapi sekarang tak..zaman enjoy enjoy nie dah habis laa..aku tak kisah pun kalau ada yang cakap life aku membosankan tapi ada aku kisah??
*bila dah bz nie nak cari future husband pun dah tak sempat..ehhh..hahaha!



 Sila LIKE kalau suka..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih diatas komen anda...